2013. augusztus 30., péntek

Skyrim módok magyarítása

Minap arra gondoltam, hogy mi lenne, ha magyarosítanák 1-2 módot. Főleg kisebb módokra gondoltam első körben, aztán jöhetnének nagyobbak is akár. Az a gond, hogy nem tudom melyikkel kezdjem. Ehhez kérném a segítségeteket (ha valaha is lesz olvasóm :D). Szóval, ti milyen módot látnátok szívesen magyarul?
Olyat írjatok kérlek, amit nem rengeteg idő lefordítani. Hozzászólásokban kérném a tippeket. :)


Esetleg ha más is belevágna, akkor ajánlom hozzá ezt a programot.

Ha már készítettél valamelyik módhoz magyarosítást, de nem tudtad hol publikálni, akkor nyugodtan linkeld be a letöltési linkjét hozzászólásban. Tesztelés után  írni fogok róla.

3 megjegyzés:

  1. Én is gondolkodtam mod magyarításon (anno Morrowindhez a Give orders modot fordítottam le). Az Alternative starts pl jó lenne kezdetnek szerintem meg Immersive armors, immersive weapons, Winte ris coming...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az alternative start mód szerintem is jó lehetne kezdetnek.

      Törlés
  2. Segítek benne, ha gondolod, elérsz a magyarítások.hu-n

    VálaszTörlés